In outfits

Oxford Shoes


Hi ladies! Today I'm here with a quick little outfit post wearing my new adorable 
dark burgundy oxford shoes! I have to say my time in the last month is a bit limited so 
posting on the blog, working on the pictures, even keeping up to date with my instagram
 or snapchat is begining to be difficult! 
So long story short: I wore this look while having brunch wih a dear friend of mine
at a lovely place here in town called Liesgen, but more about my newest most
favorite place in town in a separate blog post !
The oxford shoes are soooooo comfy, add the cotton white shirt & skinny jeans and
there you have it a feminine-masculine look with the most masculine shoes ever , 
which I must admit were a few years ago not my favorite pair of shoes,
but that is what I said about birkinstocks last year & here I am now a proud owner
of oxfords & burkinstocks :)) - more in pictures!

|RO|
Dragelor, postarea de azi e una rapida cu o tinuta care are ca punct de focus noii si
adorabili mei pantofi oxford de culoare burgundy! Ce e drept in ultimul timp nu prea am 
timp sa ma ocup de blog, serviciul, casa, sotul si prietenii imi ocupa majoritatea timpului
ceea ce ma si bucura insa la blog nu am de gand sa renunt cu una cu doua , deoarece
e proiectul meu, pasiunea mea si de-a lungul timpului mi-a adus foooarte multe 
satisfactii!
Insa postarile devin din ce in ce mai rarr... Asadar de la postat de 2-3 pe saptamana 
am ajuns sa ma bucur daca reusesc sa postez  macar o data pe saptamana! 

Acum sa ne intoarcem la tinuta!
Pantofii oxford sunt foooarte confortabili - ii ador! - la ei am adaugat camasa alba basic
si blugi skinny negrii pt a crea o tinuta feminina-masculina dar chic si usor de purtat la
mai orice gen de ocazie! Sincer, nu prea am fost fana pantofi oxford inainte, de altfel 
nici birkinstocks nu mi-au placut din prima :) dar iata-ma acum mandra posesoare a celor
doua tipuri de pantofi pe care nu credeam ca am sa le port vreodata, culmea e ca sunt
foarte versatili, desi eu ii vedeam altfel inainte!
De data asta i-am purtat la un brunch cu o prietena foarte draga mie, dar si colega de 
servici, care m-a ajutat si cu pozele! Apropo de asta , brunch-ul l-am servit la Liesgen 
un loc super dragut, micut , cu un meniu foarte sanatos, alcatuit doar din ingredient
bio, naturale si atent alese de 2 bucatarese foarte tinere dar si foarte pricepute! 
Dar mai multe despre locatie intr-o postare separata, undeva pe finalul saptamanii...
...sa speram! :) Pana atunci va las cu pozele tinutei de azi!

FOLLOW VIA
FACEBOOK – PINTEREST - INSTAGRAMTWITTER


  OUTFIT DETAILS:
OXFORD SHOES: Primark (similar here)
BLAZER: H&M (similar here)
Pants: Zara (similar here)
BAG: Pieces via Asos here






Related Articles

5 comentarii:

  1. Very cute outfit! Love your bag! xo

    http://dailylesley.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Imi place mult tinuta ta! Pantofiorii Oxford sunt printre preferatii mei - mi se par super versatili si ii port destul de des. Acum ceva timp am postat si eu pe blog o tinuta cu Oxford Shoes.
    Kiss
    https://www.whitecharm.wordpress.com

    ReplyDelete

Flickr Images